Építési és Közlekedési Minisztérium
A projekt részeként átépül a vasúti pálya 27 km hosszon, 100-160 km/h pályasebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosítására. Korszerűsítésre kerül Gödöllő és Aszód vasútállomás és megállóhelyek (Máriabesnyő, Bag, Hévízgyörk, Galgahévíz, Tura). Egy darab új külön szintű közúti keresztezés épül és két darab külön szintű közúti keresztezés kerül felújításra. Felújításra kerül a villamos felsővezetéki és a térvilágítási rendszer. Új elektronikus biztosítóberendezés, utastájékoztató és térfigyelő kamerarendszer létesül. A szükséges szakaszokon zajvédő falak is kiépítésre kerülnek.
A támogatás intenzitása 100%.
IKOP-2.1.0-15-2017-00043
IKOP-2.1.0-15-2017-00044
Adatok | |
---|---|
Projekt típusa | Vasút |
Kialakítás típusa | Felújítás két vágány |
Felújítás két vágány | 27000 méter |
Érintett vármegyék | Heves vármegye, Pest vármegye |
Érintett települések | Bag, Hévízgyörk, Tura, Aszód, Galgahévíz, Gödöllő, Máriabesnyő |
Kivitelező | Swietelsky Vasúttechnika Korlátolt Felelősségű Társaság |
Fázis | Kivitelezés |
Kivitelezés kezdete | 2018. 01. 01. |
A projekt tervezett/tényleges befejezési dátuma | 2021. 10. 01. |
Forrás | A beruházás uniós és hazai forrás felhasználásával, a CEF (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) támogatásával valósul meg. |